شکستن
کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 1092
بازدید کل : 75718
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 9:35 :: نويسنده : فهیمه

شکستم بی صدا در خود

ولی از توو پر از حرفـــــــــــم

پر از هق هق

پر از دردم

پر از اواز غمناکم

 دلم لرزید

دلم ترسید

دلم در بی کسی غلتید

 



نظرات شما عزیزان:

آرام
ساعت10:49---5 اسفند 1392
سلام دوست خوبم

بسیار عالییییییییییییییییییی
پاسخ:سلام دوست من از اینکه نظر دادی بینهایت ممنون


نوید
ساعت9:56---5 اسفند 1392
سلام

اگه مایل به تبادل لینک بودی ما رو با نام

شمع دست ساز و کارت دست ساز N&B

لینک کن و به ما اطلاع بده تا شما رو لینک کنیم

ممنون

موفق باشی


پاسخ:سلام دوست من لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: