کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 279
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 1301
بازدید کل : 75927
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, :: 10:17 :: نويسنده : فهیمه

سخت است هی باشدخیالت ، هی نباشی تو

هی من بسازم عشق را ، از هم بپاشی تو 

 

من سایه ی سرد زمستان گوشه ی ایوان

فیروزه در فیروزه های روی کاشی تو 

 

من صاف و ساده ، متنِ یک احساس رودرو

غرق ِ هزار اما و آیا و حواشی تو 

 

با هر حضور سرد، با هر گفتگوی گرم

داری به هر صورت دلم را می خراشی تو 

 

من بی قراری های یک ابر ِ زمینگیرم

ابری که نیت کرده بارانش تو باشی ، تو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: